コンテンツ

2015 / 05 / 12


made a simple and easy movie.
I think that one role of the photo is to share personal memory with family and friends.
The slide show that looked with a family for childhood.
It was fun, beautiful transmitted light.

My beautiful town still pleases me again in this way.
Obtain light bigger than those days.

とても簡単で素朴なムービー作りました。
写真の一つの役割は、
プライベートな思い出を家族や友人たちと
共有することであると私は考えます。
私が小さかった頃に家族と見たスライドショー。
それは楽しくて美しい透過光でした。

私の美しい街は私をいまだに幸せにしてくれます。
あの頃よりも大きな光を手に入れて。