コンテンツ

2015 / 06 / 20

my new series complete!! (maybe)
I will publish my new series in this summer or autumn.
coming soon!!
やっとニューシリーズが完成しました(多分)!
この夏か秋に公開予定、もうすぐ!

La sera is so cute !!
I'm so happy, thank you La sera.

my life work photo is hometown.
"fall in place" is my opinion itself.
私のライフワークは近所を撮影することなんだけど、
fall in placeは今の私の考え方とすごくマッチしてる。
今日だけで100回聞いた。笑
I heard 100 times only today.  : -)

腑に落ちるってやつ?
to go down with one.
本当は拠点をつくりたいんだけど、
それはもう少し先になりそう。
I want to crate office space.
but it's difficult to me now.

私は何でもすぐに手をつけるけど、
まず何がしたいのかを冷静に確認した。
I want to do everything.
But, I need confirm my most important spirit.

I want to announce my new series statement early.
はやくステートメント発表したい。
KATY is so cute!!

スミスはみんな好きだけど、
私は結構カバーの方が好きだったりする。
それからオリジナルの本当の良さを私はやっと理解できる。